party like a rockstar.

wuhuuu igår vaa ja o partaijjaa :D
oke de va no helt kiwa mn allti efter någo party komr de allti skit efter de.
Nu ha ja två typer som kvider ti mig, en typen e min ena kaveri, hon tro att ja ha taala skit om henne, o dn andra typen
e en mopo(sjua) som kvider ti mig om att hon komr int ihåg någo mera över om va hon sa igår åt mig o nu hittar hon på heelt andra saker om va ja ha sagt, man kan bli så satans störd på såna människor!!! -.-

Ja ha allti undra över hu människor tänker egentligen, man säger att man int tittar på utseende om man blir kär, men konstit nog e de så att de flesta endå tittar på utseende fast dom säger att dom int göör de.
O människor har också en tendens att baa taala skit fasst dom säger att dom aldri talar skit om nåån, o sen finns de såna som dricker lite cider o blir heelt diudiu, men genast om de kommer en vuxen människa så skarpar dom eller e som om dom inte har druckit något o sn nä dn älre har farit bort så börjaa dom feikka igen.
Vi människor e no dom konstigaste som finns, ibland sku de no va lättast att fast baa va luft, nån som ingen märker eller känner men behövs hela tiden för att man skall kunna leva.

-mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0